Alt om perler og smykker

en trinn-for-trinn-innføring i ulike perleteknikker

av (forfatter), Stephanie Burnham (forfatter) og Hege Frydenlund (oversetter).

Tun 2006 Heftet

Boka gir en innføring i både tradisjonelle og moderne perleteknikker. Den viser hva slags materiale og verktøy du trenger, hvilke perletyper som finnes, og hvilke metoder du kan bruke for å lage flotte smykker. Har register og oversikt over forhandlere.

Endelig ! Et lite "perleleksikon" for dem som ønsker å gå videre med sin hobby. Kunnskapsrike forfattere formidler sine kunnskaper og nyttige knep på en strukturert og meget lettfattelig måte. Oversetteren har gjort en formidabel jobb og gitt gode navn til ting og begreper vi ikke har hatt norske ord på. Endelig kan vi med god samvittighet anbefale en bok på norsk til kunder vi ikke har kunnet hjelpe bedre i vår travle hverdag. Det tar tid å forklare og øve inn diverse teknikker, nå håper vi riktig mange kjøper den og bruker den til videreutvikling av sine perleferdigheter (anmeldt av Perlehuset as, juni 2006).

Forlag Tun

Utgivelsesår 2006