Alt fotball har lært oss om livet

av (forfatter) og Sven Bisgaard Sundet (forfatter).

Kagge 2023 Innbundet

Tete Lidbom og Sven Bisgaard Sundet er kjent fra podkasten Heia fotball. I denne boka forteller de hva fotballen har lært dem om livet. Dette er en lettbeint og underholdende reise gjennom fotballens forunderlige verden.

Bli med på en reise der vi møter tidenes største bråkmakere, gjøglere, kjeltringer, og genier på fotballbanen. Hva kan de lære oss om livet?
Kanskje historien om Christian Eriksen overbeviser deg om at du må bli kirurg? Kanskje gjør Mathieu Flamini deg brennende interessert i kjemi? Eller Neymar får deg til å tenke at også du skal satse hardt på merkevarebransjen? Historiene i Alt fotball har lært oss om livet kan kontre utsagnet fotballinteresserte altfor ofte møtes med: «Hvorfor gidder dere å se på 22 karer som løper etter en ball?» Jo, fordi fotballen er så rik at den kan brukes som lærebok. En lærebok om livet.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2023

En artig samling med assorterte historier og fakta fra fotballens verden. Den er lettlest og "uforpliktende", og således en perfekt bok for minutter tilbrakt på porselenet, eller de siste minuttene før man legger seg til å sove. Stort sett gøyale historier, men også noen fine betraktninger rundt VM i Qatar og tankene forfatterene gjorde seg om det.

Er du et snev interessert i fotball, og/eller som meg, glad i Heia fotball-podden, så gjør du ikke feil i å plukke opp denne boken.