Alt for henne

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Alt for henne

Brødrene MacKade er ute etter bråk. Det er de stort sett hele tiden. I den lille byen Antietam i Maryland er det ikke alltid så lett å havne i slagsmål, men å yppe til strid er halve moroa. Devin MacKade har alltid vært sikker på en ting - at som sheriff er det hans oppgave å beskytte den lille byen Antietam og innbyggerne der. En gang var han også sikker på at hans fremtid på en eller annen måte skulle inkludere Cassie. Men i flere år har han vært nødt til å betrakte - tålmodig og med stor sorg - hvordan kvinnen han i all hemmelighet elsker holder ut i et alt annet enn perfekt ekteskap. Det kunne ha blitt de to, men hun giftet seg med feil mann. Endelig er den vakre Cassie fri, men hun er sårbar og sky - og redd. Devin vet at han må gå forsiktig frem for ikke å skremme henne. For ham finnes det ingen andre, og han har allerede ventet på henne halve livet. Nå må han følge sitt hjerte. Men våger Cassie å følge sitt?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014