Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir ei innføring i aktive læringsformer innan høgre utdanning. Forfattaren skriv om samanhengen mellom syn på læring og tilrettelegging av læresituasjonar, drøfter omgrepet "aktiv læring" og gir døme på læringsmodellar som legg vekt på studentars eigenaktivitet. Boka viser korleis aktivitet kan byggjast inn i førelesingsmodellen, korleis godt gruppearbeid kan tilretteleggjast og korleis skriving, veiledning og tilbakemelding kan vere læringsfremjande. Du får også oversikt over problembaserte og prosjektbaserte modellar, praksislæringsmodellar samt lærings- og utviklingsretta vurdering og studieevaluering. Har referansar og register.
Omtale fra forlaget
Boka gir ei innføring i aktive læringsformer innan høgre utdanning. Forfattaren skriv om samanhengen mellom syn på læring og tilrettelegging av læresituasjonar, drøfter omgrepet "aktiv læring" og gir døme på læringsmodellar som legg vekt på studentars eigenaktivitet. Boka viser korleis aktivitet kan byggjast inn i førelesingsmodellen, korleis godt gruppearbeid kan tilretteleggjast og korleis skriving, veiledning og tilbakemelding kan vere læringsfremjande. Du får også oversikt over problembaserte og prosjektbaserte modellar, praksislæringsmodellar samt lærings- og utviklingsretta vurdering og studieevaluering. Har referansar og register.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788215010960
EAN 9788215010960
Språk Nynorsk
Sider 160
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket