Aksjekjøp og daytrading

Hegnar media 2024 Innbundet

Aksjekjøp og daytrading har nå et opplag på 30.000 eksemplarer.

Svært mange drømmer om å leve av å kjøpe og selge aksjer. Det ser både enkelt og spennende ut, og det gir tilsynelatende gode muligheter for å bli rik i en fei. Sannheten er at de færreste lykkes med det.

Aksjekjøp og daytrading har som hensikt å hjelpe deg til å få sannsynlighetene litt mer på din side. Den tar for seg markedspsykologi og hvordan du kan utvikle metoder for å lykkes med aksjehandel. Boken tar for seg daytrading, risikohåndtering, og gir deg konkrete råd om trading-strategier. Boken går igjennom de vanligste tabbene investorer gjør, og viser deg hvordan du kan unngå disse best mulig.

Denne boken er vår mest omfattende aksjebok. Den inneholder mer enn 600 sider med informasjon om hvordan du bedre kan lykkes i aksjemarkedet, og har vært en av våre absolutte bestselgere siden første utgaven kom i 2002.

I denne nye utgaven får du også et forord av Mads Svendsvik Johannesen. I årevis har han gitt råd om aksjer og investeringer. I dette forordet kommer han med sine tanker om hva som skal til for å lykkes som investor og kommer med konkrete investeringsråd.

Forfatteren, Oddmund Grøtte, er utdannet siviløkonom og driver daglig med aksjetrading på fulltid.

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2024