Adobe Photoshop Lightroom 5

fra start

av (forfatter) og Tom Drange (oversetter).

BookWorld 2014 Heftet

Adobe Photoshop Lightroom 5 er redningen for fotografer medoverfylte bildebibliotek. Lightroom gjør jobben medsortering, bildebehandling og publisering veldig raskt.I Lightroom kan du forbedre bilder, publisere pånettet og lage fotobøker. Lightroom er et verktøy foralle, hobby- som yrkesfotografer. Dette tar Mattiasfatt i, og han lærer deg programmet fra start i en boksom er pedagogisk skrevet og personlig illustrert. Dulærer deg raskt å jobbe i Lightroom med ditt egetbildebibliotek.Du kommer blant annet til å lære deg:Sortere tusenvis av bilder og holde orden påfavoritterOrganisere bilder på et verdenskartBildebehandle med lys, farger og spesialeffekterSkape stemningsfulle svart-hvite bilderSette sammen pene lysbildeshow og bøkerSkrive ut bilder og plakaterLaste opp til Facebook og sende epost fraLightroomBoken er en oppfølger til versjon 4 og inneholderytterligere 30 sider med nye funksjoner.

Forlag BookWorld

Utgivelsesår 2014