Adobe InDesign CS6

en innføring

grunnleggende teknikker, tekst og typografi, bilder og grafikk, forhåndskontroll og utkjøring, inkluderer plansjer med de mest brukte verktøyene

av (forfatter) og Tom Helge Berglie (illustratør).

BookWorld 2013 Heftet

Adobe Indesign CS6 - en innføring er skrevet for deg som raskt og effektivt vil komme i gang med Adobe InDesign. Her får du starthjelp til å bli klok av og et godt grunnlag for å produsere trykksaker på egenhånd. Boka egner seg for nybegynnere, men erfarne InDesign-brukere vil også ha stor nytte av boka. Her får du tips om de nye funksjonene i CS6-versjonen og en masse brukertips og ideer til hvordan du legger opp en effektiv arbeidsflyt. Boka handler først og fremst om produksjon av trykksaker. Selv om det er kommet mange fine verktøy for å gjenbruke trykksakene digitalt og legge inn interaktivitet, er vanligvis formålet med et InDesign-dokument å overlevere filen til et trykkeri for mangfoldiggjøring på papir . på en effektiv, trygg og feilfri måte. Innholdet i boka er praktisk anlagt og har som mål at leseren skal kunne begynne å produsere egne trykksaker på bakgrunn av arbeidsteknikkene som beskrives. Boka retter seg mot produksjon av alle typer trykksaker.

Forlag BookWorld

Utgivelsesår 2013