ADHD

min verste fiende og beste venn

Forlaget den lyse side 2020 Innbundet

Dette er en bok som passer familier, skoler, helsevesen, bup og andre som trenger en innsikt i diagnosen som «ingen» forstår. En bok som gir forståelse, tips og triks til de som ikke forstår galskapen bak de fire bokstavene «A,D,H,D». I alt for mange år turte jeg ikke fortelle noen om min ADHD-diagnose. Men ADHD er en stor del av meg. Den er grunnen til at jeg følger mine drømmer, og når mine mål. ADHD er grunnen til at jeg føler sterkere, lever mer og prater høyere en de rundt meg. ADHD - det er meg. Mitt navn er Magnus Jackson Krogh, og jeg har ADHD.

«Jeg har drømmer og mål jeg vil nå, men min egen galskap lar meg ikke fullføre noe som helst. Et spindelvev av veier fører meg i en bane, en uendelig bane jeg ikke kommer meg ut av. »

I 2014 kom boken som forandret mennesker med ADHD. En bok som gir forståelse, tips og triks til de som ikke forstår galskapen bak de fire bokstavene «A,D,H,D».

ADHD - det er meg.
Mitt navn er Magnus Jackson Krogh, og jeg har ADHD.

Forlag Forlaget den lyse side

Utgivelsesår 2020

ISBN13 9788299971904

EAN 9788299971904

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Magnus Jackson Krogh

Tenk, så rart.
Vi forandrer oss hver dag.
For hvert menneske vi møter, forandrer vi oss.
For hvert menneske du møter, forandrer ditt liv seg, på en eller annen måte. Når jeg kjenner på det, de som jeg var glade i, som ikke er her lengre, så føles det sårt.

Slik velger jeg å se på min ADHD:
Impulsiviteten= Kreativiteten
Hyperaktiviteten= Energi til å få jobben gjort
Aggresjonen = Stå-på-vilje
Hyperfokus = Drivkraft