Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging

de enkle prinsippene som vil få folk til å lytte til deg, enten du tar ordet i styremøtet hos Coca-Cola eller i bygdelaget

av (forfatter), Bjørn Rybakken (illustratør) og Merete Berg Toreg (illustratør).

Hegnar media 2020 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Alle bedrifter, organisasjoner og produkter som gjør det bra har én ting felles: Et godt rykte! Det er hva merkevarebygging går ut på, og intet annet.

I denne praktiske boken får du med usvikelig logikk forståelsen av hvordan dette henger sammen. Og ikke minst vil du forstå at dette er noe du egentlig kan veldig mye om fra før - før du druknet i en skog av vage definisjoner og ugjennomtrengelige fagbegreper som forvirrer mer enn de avklarer.

Boken er rettet mot alle ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Her vil du finne like enkle forklaringer på hva strategi i merkevarebygging er og hvordan du enkelt utvikler din egen evighetsstrategi som bare vokser seg sterkere jo lenger den kommuniseres. All this, and more!

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2020

Format Innbundet

ISBN13 9788271463793

EAN 9788271463793

Språk Bokmål

Sider 171

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket