Omtale fra forlaget
Alle bedrifter, organisasjoner og produkter som gjør det bra har én ting felles: Et godt rykte! Det er hva merkevarebygging går ut på, og intet annet.
I denne praktiske boken får du med usvikelig logikk forståelsen av hvordan dette henger sammen. Og ikke minst vil du forstå at dette er noe du egentlig kan veldig mye om fra før - før du druknet i en skog av vage definisjoner og ugjennomtrengelige fagbegreper som forvirrer mer enn de avklarer.
Boken er rettet mot alle ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Her vil du finne like enkle forklaringer på hva strategi i merkevarebygging er og hvordan du enkelt utvikler din egen evighetsstrategi som bare vokser seg sterkere jo lenger den kommuniseres. All this, and more!
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2020
Format Innbundet
ISBN13 9788271463793
EAN 9788271463793
Språk Bokmål
Sider 171
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket