Å vinne fremtiden

kreativ forandringsstrategi

av (forfatter).

Universitetsforlaget 1997 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Med utgangspunkt i intervjuer av om lag 25 toppledere i norsk næringsliv, gir forfatteren en analyse av hvilke utfordringer norske bedrifter står foran når det gjelder internasjonalisering, spesialisering, nyskapning, kompetanseheving og kreativitet. I bokens andre halvdel beskriver hun så en modell for helhetlig strategi-, organisasjons- og menneskeutvikling basert på en balanse mellom harde og myke verdier. Hvert tema inneholder konkrete forslag til tiltak. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Form fremtiden før fremtiden former deg! Denne boka griper rett inn i debatten om hvordan Norge skal forberede seg på utfordringene som kommer når æraen som olje- og gassnasjon er over. Forfatteren viser sammenehengene mellom de globale utfordringene og bedriftens indre liv; dens evne til å tilpasse seg endringer. Boka retter seg derfor både mot ledere på alle nivåer og mot medarbeidere som opplever at alt er i bevegelse på arbeidsplassen og som lurer på hvorfor forandring er nødvendig.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1997

Format Innbundet

ISBN13 9788200039242

EAN 9788200039242

Språk Bokmål

Sider 240

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket