Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne ønsker med denne boka å utforske grunnskolepraksis i lys av teori og forskning. De presenterer episoder fra daglig praksis som analyseres på bakgrunn av teori og forskning om dialog, samspill, læring og profesjons og organisasjonslæring. Boka drøfter hvordan man kan forstå grunnskolens rolle i dagens kunnskapssamfunn og dagens utdanningskontekst.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788202338060
EAN 9788202338060
Språk Bokmål
Sider 199
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket