Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka utviklar eit nytt syn på byrjarundervisninga med tettare samspel mellom å tale og å lytte, å skrive og lese. Den byggjer på eit treårig forskningsprosjekt med 14 klassar i 4 land, der elevane skreiv seg til lesing i 1. klasse, produserte sine eigne lesebøker i 2. klasse og videreutvikla skrivelyst og leseglede på høgt nivå i 3. og 4. klasse. Boka rettar seg mot lærarstudentar, vidareutdanning i PAPS og praktiserande lærarar. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788215003689
EAN 9788215003689
Språk Nynorsk
Sider 317
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket