Omtale fra forlaget
Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.
Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.
Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg.
Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson.
Forlag Res publica
Utgivelsesår 2019
Format E-bok
ISBN13 9788282261272
EAN 9788282261272
Språk Bokmål
Sider 186
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket