Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Å lede er å få ting gjort tar utgangspunkt i IBMs fantastiske suksess. Men datagiganten er bare et springbrett for forfatternes egentlige budskap: Hvordan oppnå suksess i 90-årenes forretningsklima. Dette er boken for grundere og andre som gjerne vil nå til topps i næringslivet. 90-årenes ansatte ønsker hverken det klassiske bedriftshierarkiet eller 70-årenes "vær snill mot hverandre"-lederskap. Fremtidens ansatte skal ledes, ikke leies ved hånden! Bokens avsluttende kapitler gir et lynkurs i markedsføring og økonomi.
Omtale fra forlaget
Å lede er å få ting gjort tar utgangspunkt i IBMs fantastiske suksess. Men datagiganten er bare et springbrett for forfatternes egentlige budskap: Hvordan oppnå suksess i 90-årenes forretningsklima. Dette er boken for grundere og andre som gjerne vil nå til topps i næringslivet. 90-årenes ansatte ønsker hverken det klassiske bedriftshierarkiet eller 70-årenes "vær snill mot hverandre"-lederskap. Fremtidens ansatte skal ledes, ikke leies ved hånden! Bokens avsluttende kapitler gir et lynkurs i markedsføring og økonomi.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1990
Format Innbundet
ISBN13 9788273460516
EAN 9788273460516
Språk Bokmål
Sider 304
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket