Å følge ham

20 Jesusmeditasjoner for samtale i bibelgrupper

Verbum 2001 Heftet

Bibeltekstene i denne boka her hentet fra evangeliene i Det nye testamente. Samtaleopplegget består av en introduksjon til bibeltekstene, en meditativ innlevelse til tekstene, innfallsvinkler til samtale og en bønn.

Å følge ham er den tredje i en serie bibelstudiebøker som utfordrer leserne til å leve seg inn i bibeltekster gjennom enkle meditasjoner. Samtaleopplegget i boka består av fire elementer: en kort introduksjon til en bibeltekst, en meditativ innlevelse i teksten, tre innfallsvinkler til samtale og en bønn. Opplegget er spennende, annerledes og utviklende . og krever ikke noen forberedelse!
Bibeltekstene i denne boka er hentet fra evangeliene i Det nye testamente. Noen er knyttet til hendelser som utfordrer oss på hva det vil si å ha Jesus som forbilde. Andre tekster inneholder Jesu egen undervisning om hva det innebærer å følge ham.

Forlag Verbum

Utgivelsesår 2001