Å finne hjem

av (forfatter) og Øystein Rosse (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Å finne hjem

Thunder Point (1)

Velkommen til Thunder Point - en småby full av mennesker du aldri kommer til å glemme.

Etter et kort ekteskap med en notorisk utro mann har Sarah Dupre endelig funnet et sted å dra til for å gå videre. Nærmere bestemt Thunder Point, en sjarmerende liten kystby med vakre strender og hyggelige innbyggere. Her kan hun komme over sine sorger og fokusere på sitt eget velbefinnende.

Da Hank Cooper kommer til Thunder Point, er det på grunn av en arv etter en avdød venn. Det han bestemmer seg for å gjøre med arven kan komme til å påvirke hele byen. Hank har aldri vært en person som slår seg til ro, og Thunder Point skulle egentlig bare være et kort stopp på livets vei. Det er da han treffer Sarah, en kvinne like komplisert som hun er vakker.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017