Å felle en mann ; Lysende utsikter ; Villstyrig hjerte

av (forfatter), Sarah M. Anderson (forfatter) og Rebecca Winters (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Å felle en mann

Niki Gerard leter ivrig etter dagboken moren hennes etterlot seg. For i den finnes det hemmeligheter som ville gjøre mange høytstående menn virkelig svette om det kom frem i lyset. En eneste kvinne har makt til å ødelegge for familien hans - og det skal Sawyer Layton sette en stopper for. Han vil for enhver pris få tak i denne dagboken. Den eneste løsningen er å samarbeide med den sexy kvinnen - om han bare kunne holde hendene borte fra henne!

Lysende utsikter

Miniserie: Brødrene Bolton (3/3)

Bobby Bolton har hele fremtiden planlagt. Sammen med brødrene driver han Crazy Horse Choppers for spesialbygde motorsykler. Dessuten har han en egen realityserie på tv og er snart eier av et luksushotell. Men så dukker Stella Caine uventet opp, designeren han havnet i seng med etter en fest. Bobbys velorganiserte tilværelse blir plutselig snudd opp ned, hun venter nemlig hans barn! Hva skal han gjøre nå? Han må ta seg sammen og gjøre det rette, for tiden er knapp.

Villstyrig hjerte

Hallie bør ikke falle for den franske millionæren Vincent Rolland - uansett hvor flott og sjarmerende han enn er. Det vil bli altfor komplisert, og det ville forandre hennes planlagte liv for alltid. Hun har nemlig bestemt seg for å gå i kloster! Også Vincent har sine grunner til ikke å bli forelsket i Hallie, selv om hans villstyrige hjerte ikke ønsker noe annet. Kan han stå imot lengselen og avstå fra en romanse langt utenfor all fornuft?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Passion Brødrene Bolton (3)

Genre Romantikk