Omtale fra forlaget
Boka gjennomgår aktuelle teorier og synsmåter i forbindelse med portfolio (mappemetodikk). Det blir gjort greie for ulike formål med portfolio og for ulike modeller. Beskrivelsen av innholdet i portfolio er konsentrert om arbeidet med mål, vurdering og refleksjon. Det er også samtaler om det å lære. Av innholdet: - Hvordan kan en portfolio være oppbygd, og hva kan den inneholde? - Hva kreves av skolen og lærerene for at portfolioarbeidet skal fungere godt? - Hvordan påvirkes lærerrollen? - Hvilket ansvar har eleven selv? - Hvilken støtte trenger lærerene i utviklingsarbeidet?
Forlag Fag og kultur
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788211006790
EAN 9788211006790
Språk Bokmål
Sider 192
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket