500 inkassotips

vinn over pengekrav - det er lettere enn du tror

Primehead 2021 E-bok

Om du skal vinne mot de største inkassobyråene må du vite hvilke triks de bruker mot deg, og kunne ta igjen med samme mynt. Du må kunne spillet. En ting er å ha rett - en annen ting er å få rett. Kjell Halvor Landsverk har både samarbeidet med og vært i rettslige tvister med flere av Norges mest kjente inkassobyråer. Han vant mot Lindorff, som er Norges største inkassobyrå, i Borgarting lagmannsrett i 2019. I 2020 vant han saken om et millionkrav mot inkassobyrået Modhi i Oslo tingrett. "Liten tue kan velte stort lass" er et ordtak som passer godt innen inkasso. Bagatellmessige detaljer kan avgjøre om du eller inkassobyrået vinner en sak. I kampen om millionsummer mot Norges største inkassobyråer lærte Kjell Halvor Landsverk at enkelte av byråene ikke har noen form for sperre på hva de kan finne på for å vinne en sak. De kan spillet godt. Du må bare lære deg spillet enda bedre, slik at du slår inkassokjempene når det virkelig gjelder. I boken 500 inkassotips finner du tipsene som var avgjørende for at Kjell Halvor Landsverk vant sakene der millionbeløp stod på spill.

Forlag Primehead

Utgivelsesår 2021