40 sykkelturer

i Oppland og Hedmark

av (redaktør).

Syklistenes landsforening 2008 Heftet

Boken presenterer 40 sykkelturer i Oppland og Hedmark distriktet. Her er turer inn i de dypeste skoger, opp på høyfjellet og langs noen av landets største innsjøer. Boken har også et kapittel som viser forbindelseslinjer, og gir tips til hvordan planlegge sykkelturen. Har register.

I boken 40 sykkelturer i Oppland og Hedmark finner du alle slags turer; til fjells, i skogen, langs elver og vann og i byen. Mange av turene egner seg godt for barn. Og hvorfor ikke kombinere de tre flotte Mjøsbyene med Skibladner. Flotte strandpromenader, badeplasser og en rekke attraksjoner gjør dette til en opplevelsesrik ferie. De fleste turene kan sykles i løpet av en helg, noen på en dag, mens andre vil trenge en hel ferieuke. Flere av turene kan lett kobles sammen. Et planleggingskart i begynnelsen av hvert kapittel viser hvordan. Du får også kortfattet informasjon for hver tur om vanskelighetsgrad, egnethet for familier og barn, og om overnatting, servering og proviantering.

Forlag Syklistenes landsforening

Utgivelsesår 2008