365 dagers andaktsbok

av (forfatter) og Geir Spachmo (oversetter).

Bønn & faste for Skandinavia 2024 Innbundet

Smith Wigglesworth tok Gud på alvor og svarte ja til Guds kall – med dramatiske resultater. Blinde fikk synet tilbake, døve fikk hørselen igjen, syke ble helbredet og mennesker med mentale problemer ble satt i frihet. Noen døde ble også vekket til live. Din tro vil vokse ettersom du leser Smith Wigglesworth utfordrende innsikt fra et trosfylt liv. Akkurat som denne Guds evangelist vil du kunne oppleve at du kan…

• Våge å gjøre bragder for Gud

• Slukke din åndelige tørst

• Overvinne frykt som har beseiret deg

• Ta imot Mesterens helbredende berøring

• Ta autoritet over Satan

• Bli en effektiv sjelevinner

• Motta Guds kraft i hverdagen

Når du daglig utforsker disse sannhetene fra troens apostel, vil du komme i kontakt med Guds herlige kraft, kaste bort tvilen, bygge opp troen din og se umuligheter bli til realiteter. Ditt bønneliv vil bli forvandlet, og du vil oppleve gleden over å se kraftfulle resultater når du ber for mennesker.

Gud bekreftet Smith Wigglesworth’s tjeneste gjennom mektige tegn og under, blant annet ved at kroppsdeler vokste ut ved bønn og ved at kreftsvulster forsvant ved håndspåleggelse. Hans inspirerende undervisning fortsetter å gi åndelig, økonomisk, emosjonell og fysisk helbredelse, samtidig som den skaper tørst og bygger tro.

Forlag Bønn & faste for Skandinavia

Utgivelsesår 2024