30 dager, 30 netter ; Delt lojalitet

av (forfatter), Day Leclaire (forfatter), Kari Giske (oversetter) og Lena M. Bakke (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2013 E-bok

30 dager, 30 netter

Svart gull (2/4)

Hun kommer fra en av de rikeste familiene i Texas. Han er stuepikens sønn. De ble lidenskapelig forelsket og lovet hverandre evig kjærlighet. Inntil hun brøt løftet ...

Femten år senere har Isabelle Winthrop mistet alt og er i en desperat situasjon. Emilio Suarez - nå steinrik oljemagnat . er den eneste som kan hjelpe henne. Men han er fremdeles såret etter sviket hennes og stiller ett krav: Hun må arbeide som husholdersken hans i tretti dager. Nå er rollene byttet om, men følelsene er der fremdeles ...

Delt lojalitet

Et dynasti er født (6/6)

Jack Sinclair er den uekte sønnen og arvingen som alltid har blitt holdt utenfor. Han har lenge villet ta hevn over de "legitime" Kincaid-søsknene og overta forretningen deres. Sammen med seg har han den sexy og enestående Nikki Thomas som kan hjelpe ham med dette. Eller har han det?

Ikke helt, viser det seg. Nikki er nemlig Kincaids forretningsanalytiker - og lojaliteten hennes er derfor delt. Dobbeltspillet hennes er nok til å få Jack til å ville forlate henne, men lidenskapen holder dem i sitt grep - inntil en annen hemmelighet, som truer med å ødelegge forholdet deres for alltid, blir avslørt.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2013