25 MBA-modeller du må kjenne til

av (forfatter), Ken Mark (forfatter) og Thomas Hilmersen (oversetter).

Hegnar media 2020 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang. Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro.grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.

Omtale fra forlaget

Denne boken er utgitt i samarbeid med Financial times Publishing.

25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang.

Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro.grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.

Vil du ha nye måter å betrakte gamle problemer på?
Trenger du et lett tilgjengelig sett med beslutningsverktøy for ledere?
Vil du bare ha det du trenger, ikke lange regler med teori?
Her får du 10 nyttige tips til hva du gjør og ikke gjør ved hjelp av MBA-modeller.

Denne boken gir deg uunnværlige modeller som lar deg gjøre det meste ut av hver eneste forretningsmulighet, og forteller deg det du trenger å vite - raskt.

Julian Birkinshaw er professor i strategi og entreprenørskap ved London Business School og leder for Deloitte Institute of Innovation and Entrepreneurship. Han har skrevet 13 bøker, deriblant Fast Forward: Make Your Company Fit for the Future, Reinventing Manage.ment: Smarter Choices for Getting Work Done og Becoming a Better Boss: Why Good Management Is so Difficult.

Ken Mark er adm. dir. i The Martello Group. Han var finansdirektør i Diversified Resources International og jobbet for Procter & Gamble og Harvard Business School. Han har skrevet case-studier for Harvard, Ivey Business og London Business School.

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2020

Format Innbundet

ISBN13 9788271463847

EAN 9788271463847

Språk Bokmål

Sider 237

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket