Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang. Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro.grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.
Omtale fra forlaget
Denne boken er utgitt i samarbeid med Financial times Publishing.
25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang.
Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro.grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.
Vil du ha nye måter å betrakte gamle problemer på?
Trenger du et lett tilgjengelig sett med beslutningsverktøy for ledere?
Vil du bare ha det du trenger, ikke lange regler med teori?
Her får du 10 nyttige tips til hva du gjør og ikke gjør ved hjelp av MBA-modeller.
Denne boken gir deg uunnværlige modeller som lar deg gjøre det meste ut av hver eneste forretningsmulighet, og forteller deg det du trenger å vite - raskt.
Julian Birkinshaw er professor i strategi og entreprenørskap ved London Business School og leder for Deloitte Institute of Innovation and Entrepreneurship. Han har skrevet 13 bøker, deriblant Fast Forward: Make Your Company Fit for the Future, Reinventing Manage.ment: Smarter Choices for Getting Work Done og Becoming a Better Boss: Why Good Management Is so Difficult.
Ken Mark er adm. dir. i The Martello Group. Han var finansdirektør i Diversified Resources International og jobbet for Procter & Gamble og Harvard Business School. Han har skrevet case-studier for Harvard, Ivey Business og London Business School.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2020
Format Innbundet
ISBN13 9788271463847
EAN 9788271463847
Språk Bokmål
Sider 237
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket