1001 knapp

Orion 2000 Innbundet

Boka gir deg mange tips på dekorativ bruk av gamle knapper. Du vil også finne informasjon om knappens opprinnelse, og hvor uttrykk som å telle på knappene kommer i fra. Har mønstertegninger.

De fleste av oss har en knappepose liggende på ett eller annet sted . full av knapper i alle former og farger, gamle som nye. Forfatteren Kiki Sørum husker de magiske stundene med bestemors knappeeske, og hvordan hun kunne sitte i timesvis og lage bilder med alle knappene. De ble til fugler og fisk, blomster og dyr. Nå har knappene sin renessanse . som smykker og veskepynt, knappebroderier, leker og mye annet. Det er lett å trylle med knapper, selv barna kan træ knapper på en strikk og lage sitt eget halskjede.

Denne boken er proppfull av enkle tips på dekorativ bruk, av alt fra de vakre, gamle knappene til hvite skjorteknapper. Du vil også finne mye spennende om knappens opprinnelse, og hvor uttrykket som . å telle på knappene. kommer i fra.

Forlag Orion

Utgivelsesår 2000