100% Berlin

av (forfatter), Marjolein den Hartog (illustratør), Monika Rehberger (illustratør), Carsten Koall (illustratør) og Guro Dimmen (oversetter).

Aschehoug 2010 Heftet

Denne byguiden beskriver seks vandringer som tar deg med til byens mest opplevelsesrike steder. Den har oversikt over severdigheter, museer, butikker, kafeer og restauranter ordnet etter bydel, og gir tips om byens uteliv og hoteller i alle prisklasser.

100%-guidene er moderne storbyguider som gir den reisende enda bedre opplevelser. 100% inneholder en unik kombinasjon av alle de tradisjonelle severdighetene og adresser til mer lokale og gjemte steder som du vanligvis ikke ville funnet fram til: de originale butikkene i sidegatene, små hoteller få vet om, restauranter med kulinariske overraskelser, interessante ting å oppleve - og tips til spennende byvandringer med utfyllende stoff om alt du ser underveis. Hver guide er skrevet av en forfatter som er lommekjent i byen, og bakerst finner du et løst bykart i en egen plastlomme.

ISBN13 9788203237799

EAN 9788203237799