2015
Ingen favoritt
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788279351429
EAN 9788279351429
Språk Bokmål
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket