Bokhylle Faglitteratur


Alle a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z æ ø å #
  • "Podcast Solutions The Complete Guide to Audio & Video Podcasting 2nd Edition" av Michael Geoghegan
  • "Quality Management, Organization, and Strategy, International Edition" av EVANS
  • "Veien til førerkortet lærebok klasse B" av Dagfinn Moe
  • "Understanding Color Management (Graphic Design/Interactive Media)" av Abhay Sharma
  • "Essentials of Stage Management (Backstage)" av Peter Maccoy
  • "Psykologi i organisasjon og ledelse" av Geir Kaufmann
  • "Markedskommunikasjon prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning" av Thorolf Helgesen
  • "Å lede mennesker verdier, veivalg og virkemidler" av Anne Hilde Hals
  • "Intern kommunikasjon planlegging og tilrettelegging" av Bente Erlien
  • "Fra prat til resultat om lederskap i hverdagen" av Gunnar Ekman
  • "Begeistring! om engasjerte medarbeidere og inspirerende ledere" av Jon Morten Melhus
  • ""
  • "Omdømme rykter, sladder og tøvprat" av Jon-Arild Johannessen
  • "Slagkraft håndbok i idéutvikling" av Erik Lerdahl
  • "Markedsplanlegging fra visjon til kundetilfredshet" av Kjell Banken
  • "Aktør eller brikke? søkelys på menneskets selvforståelse" av Roald Nygård
  • "Kunst og kapital nye forbindelser mellom kunst, estetikk og næringsliv" av Anne-Britt Gran
  • "Praktisk nytenkning systematisk og kreativ problemløsning" av Leif-Runar Forsth
  • "Kultursponsing" av Anne-Britt Gran
  • "Å skape opplevelser fra OK til WOW!" av Lena Mossberg