Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Profesjonell planlegging, styring og kontroll av kommunikasjonstiltakene er bare mulig når bedriften har omfattende kunnskaper om markeder og målgrupper. Dessuten må virksomheten organiseres slik at bedriften kan treffe riktigere beslutninger gjennom akkumulert erfaring og økt innsikt. Siktemålet for all markedskommunikasjon er større omsetning og økt lønnsomhet. Dette krever en forståelse av markedskommunikasjonens forutsetninger og effekter. Fremstillingen bygger derfor på psykologi, sosiologi, generell kommunikasjonsteori, økonomikk og markedsføring. Med register.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788202236311
EAN 9788202236311
Språk Bokmål
Sider 336
Utgave 6
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket