Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er en veiviser til de nye medieformene på web, og beskriver forskjellene mellom web-medier og andre medier. Boken er inndelt i fire hovedkapitler basert på fire grunntrekk ved web-mediene: multimedia, lenker, det globale nettverket og kybertekst. Den gjennomgår også flere vanlige sjangre på nettet, som blogger, hypertekstlitteratur, hjemmesider, nettaviser, portaler, søkemotorer og wikier. Boken henvender seg til alle som bruker internett i arbeid, studier og privat. Med litteraturliste, ordliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken er en veiviser til de nye medieformene på web, og beskriver forskjellene mellom web-medier og andre medier. Boken er inndelt i fire hovedkapitler basert på fire grunntrekk ved web-mediene: multimedia, lenker, det globale nettverket og kybertekst. Den gjennomgår også flere vanlige sjangre på nettet, som blogger, hypertekstlitteratur, hjemmesider, nettaviser, portaler, søkemotorer og wikier. Boken henvender seg til alle som bruker internett i arbeid, studier og privat. Med litteraturliste, ordliste og stikkordregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788215008189
EAN 9788215008189
Språk Bokmål
Sider 190
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!