2014
Ingen favoritt
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Boka tar for seg ulike sider ved salgsfaget. Her kan du lese om markedsføring, salg, service, digitale verktøy, penge- og dokumenthåndtering og mye annet. Boka er skrevet for elever i salgsfaget Vg3 og for lærlinger. Sammen med et fagnettsted dekker den alle hovedområdene i faget. Fagnettstedet inneholder et stort utvalg av oppgaver, lenkesamlinger og en del tilleggsstoff. Det er svært nyttig å bruke fagnettstedet sammen med boka. Komponenter:: - Lærebok - Fagnettsted - d-bok Per E. Nørgaard har juridisk embetseksamen og Master of Business and Marketing. Han har blant annet lang undervisningspraksis ved ulike skoler og driver nå egen næringsvirksomhet som forlagskonsulent, redaktør, journalist, skribent, lærer og veileder. Han har også skrevet en lang rekke lærebøker innenfor merkantile fag. Bengt E. Olsen er Master of Business & Marketing og har studert eBusiness og eCommerce med eksamen fra Universitetet i Lund. Han har også solid pedagogisk utdannelse Han har lang undervisningserfaring og erfaring fra næringslivet og er nå administrerende direktør i Reiseplaneten AS.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2013
Format Heftet
ISBN13 9788245013757
EAN 9788245013757
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 265
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket