Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Bokas utgangspunkt er at interessen for interninformasjon og behovet for kunnskap om dette øker i takt med kravene om endring og omstilling. Den tar for seg planlegging og tilrettelegging av intern kommunikasjon og gir mange praktiske eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Dette er en bok for informasjonsmedarbeidere, studenter, ledere, tillitsvalgte, personalansvarlige og alle som har et definert informasjonsansvar i en virksomhet. Med andre ord alle som vil øke sin forståelse for og bedre sin praktiske tilnærming til intern kommunikasjon.
Boken handler om hvordan man kan planlegge og tilrettelegge for god intern kommunikasjon. Den tar utgangspunkt i mottakernes behov for informasjon og dialog, og ser på både formelle og uformelle informasjonskanaler. Boken legger vekt på analyse og strategi, planlegging og evaluering og er spekket med praktiske eksempler fra private og offentlige virksomheter.
Denne 4. utgaven er oppdatert i forhold til utvikling i faget, spesielt innen etikk og intern kommunikasjon ved kriser. 4. utgave inneholder også en rekke ferske eksempler på intern kommunikasjon i praksis.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788215011172
EAN 9788215011172
Språk Bokmål
Sider 328
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket