Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg omdømmebygging i praksis og kommer med eksempler som viser hvor viktig det er for virksomheter å ha et godt omdømme. Boken ser også på hvilke gevinster som gir et godt omdømme, hvordan starte omdømmearbeidet innenfra, hvordan kartlegge virksomhetens omgivelser, hvordan bruke media og forhindre omdømmetap ved kriser, og hvordan man kan måle og utvikle omdømmet systematisk. Har register
Omtale fra forlaget
"Det gode selskap - omdømmebygging i praksis" er den første boken på norsk om omdømmebygging. Forfatter Nils M. Apeland er ekspert på omdømmeutvikling og har 15 års erfaring som kommunikasjonsrådgiver. I boken beskriver han hvorfor et godt omdømme er lønnsomt, hvordan omdømmet skapes, hvorfor omdømmet må bygges innenfra og hvordan omdømmet kan forsterkes gjennom god kommunikasjon. Egne kapitler omhandler mediehåndtering, samfunnsansvar og krisekommunikasjon. Boken er beregnet på ledere og kommunikasjonsfolk, men vil ha interesse hos bredere grupper. "Det gode selskap" har 12 kapitler med hvert sitt tema. Den inneholder over 100 eksempler og historier fra norsk og internasjonalt næringsliv. En rekke norske ledere er også intervjuet. Boken er lettlest og oversiktlig og har mange bilder, modeller og oppsummeringer.
Forlag Hippocampus
Utgivelsesår 2007
Format Innbundet
ISBN13 9788299705219
EAN 9788299705219
Språk Bokmål
Sider 226
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket