2006
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka hevder forfatteren at en ved alternative måter å legge opp arbeidet på, kan fylle lærerrollen slik lærerne selv og elevene venter av dem. Det må legges mindre vekt på kunnskapsformidling og mer vekt på ledelse, sier han. Med kilde- og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forfatteren oppfordrer lærere og lærerstudenter til å drøfte alternative måter å utøve yrket på. Elevene må betraktes som aktive deltakere i undervisningsprosessen, og det må legges vekt på ledelse fremfor tradisjonell kunnskapsformidling.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788245600094
EAN 9788245600094
Språk Bokmål
Sider 265
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket