Ingen lesetilstand
Ingen hylle
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Bokens bidragsytere peker på at økt fokus på studenters læring i høyere utdanning får konsekvenser for undervisningsformene. De ser i denne boken på nye utfordringer ved å være lærer ved universitet og høyskoler. Med utgangspunkt i nyere læringsforskning diskuterer de eksisterende undervisningsformer, og kommer med idéer til undervisning som fremmer læring.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788202249885
EAN 9788202249885
Språk Bokmål
Sider 250
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket