Ingen lesetilstand
Ingen hylle
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I boka lanserer forfatteren krenkelse som et mer hensiktsmessig begrep for å forstå konflikter i skolen enn bruken av de tradisjonelle antimobbeprogrammene. Han viser hvordan denne innfallsvinkelen gir rom for effektiv forebygging og håndtering, og argumenterer også for at krenkelsestilnærmingen er mer i overensstemmelse med opplæringslovens kapittel 9A enn det antimobbeprogrammene er. Boka er i første rekke beregnet på lærere og lærerstudenter. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788205419049
EAN 9788205419049
Språk Bokmål
Sider 192
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket