Brand Failures

The Truth About the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

av (forfatter).

Kogan Page 2003 Innbundet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Hilde H Helseths eksemplar av Brand Failures - The Truth About the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

Lesetilstand

Leser denne nå

Hylle

Bedriftshistorie

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra forlaget

""This book is a lot of fun ... Haig wants to educate as well as to entertain, and at this he succeeds. ... Anyone with a professional interest or involvement in brand management should read this book."" -- Anthony Di Benedetto, Professor of Marketing, Temple University in Journal of Consumer Marketing

Bokdetaljer

Forlag Kogan Page

Utgivelsesår 2003

Format Innbundet

ISBN13 9780749439279

Språk Engelsk

Sider 318

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket