Markedskommunikasjon

prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning

av (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2004 Heftet

5 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Elisabeth Bergs eksemplar av Markedskommunikasjon - prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning

Lesetilstand

Har lest denne

Hylle

Pensum

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Profesjonell planlegging, styring og kontroll av kommunikasjonstiltakene er bare mulig når bedriften har omfattende kunnskaper om markeder og målgrupper. Dessuten må virksomheten organiseres slik at bedriften kan treffe riktigere beslutninger gjennom akkumulert erfaring og økt innsikt. Siktemålet for all markedskommunikasjon er større omsetning og økt lønnsomhet. Dette krever en forståelse av markedskommunikasjonens forutsetninger og effekter. Fremstillingen bygger derfor på psykologi, sosiologi, generell kommunikasjonsteori, økonomikk og markedsføring. Med register.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2004

Format Heftet

ISBN13 9788202236311

EAN 9788202236311

Språk Bokmål

Sider 336

Utgave 6

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Andre utgaver