Ingen hylle
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Det var en gang da webkommunikasjon handlet om hvordan du framsto på ditt eget nettsted. Dette er i dag bare en del av bildet. Dagens kommunikasjon i digitale medier handler om nettsted, søkemotorer, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn og mer. I en verden av sosiale medier er det ikke bare et spørsmål om hva virksomheter sier om seg selv, men også om hva andre sier om dem. Kommunikasjonsoppgaven blir dermed et langt mer omfattende spill, med behov for spesialiserte strategier og tiltak. Fra triggerord til hashtag gir deg et innblikk i moderne digital kommunikasjon med de flater du trenger å ta i bruk og hva du må gjøre for å utnytte dem effektivt. Boka gir deg en rekke ideer og innspill, enten du driver informasjonsformidling, salg eller markedsføring på nett.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788276349375
EAN 9788276349375
Språk Bokmål
Sider 231
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket