Fra triggerord til hashtag

kommunikasjon i digitale og sosiale medier

av (forfatter).

Høyskoleforlaget 2011 Heftet

6 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Carlsens eksemplar av Fra triggerord til hashtag - kommunikasjon i digitale og sosiale medier

Lesetilstand

Skal lese denne

Hylle

Ingen hylle

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra forlaget

Det var en gang da webkommunikasjon handlet om hvordan du framsto på ditt eget nettsted. Dette er i dag bare en del av bildet. Dagens kommunikasjon i digitale medier handler om nettsted, søkemotorer, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn og mer. I en verden av sosiale medier er det ikke bare et spørsmål om hva virksomheter sier om seg selv, men også om hva andre sier om dem. Kommunikasjonsoppgaven blir dermed et langt mer omfattende spill, med behov for spesialiserte strategier og tiltak. Fra triggerord til hashtag gir deg et innblikk i moderne digital kommunikasjon med de flater du trenger å ta i bruk og hva du må gjøre for å utnytte dem effektivt. Boka gir deg en rekke ideer og innspill, enten du driver informasjonsformidling, salg eller markedsføring på nett.

Bokdetaljer

Forlag Høyskoleforlaget

Utgivelsesår 2011

Format Heftet

ISBN13 9788276349375

EAN 9788276349375

Språk Bokmål

Sider 231

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Du vil kanskje også like

  • "Min kamp - roman" av Karl Ove Knausgård
Alle bokanbefalinger for dette verket