Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka viser forfatteren hvordan voksne kan formidle kunst til barn og unge. Forfatteren hevder at pedagoger og andre som skal formidle kunst, er modeller som må ta sine egne fornemmelser for ulike kunstuttrykk på alvor, og at det ikke er snakk om å ha de "riktige" svarene, men mer om å vekke undringen, vitelysten og nysgjerrigheten hos barna. Boka er skrevet for pedagoger som skal dekke hele aldersspennet fra 0 til 16 år. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
I denne boka viser forfatteren hvordan voksne kan formidle kunst til barn og unge. Forfatteren hevder at pedagoger og andre som skal formidle kunst, er modeller som må ta sine egne fornemmelser for ulike kunstuttrykk på alvor, og at det ikke er snakk om å ha de "riktige" svarene, men mer om å vekke undringen, vitelysten og nysgjerrigheten hos barna. Boka er skrevet for pedagoger som skal dekke hele aldersspennet fra 0 til 16 år. Har register og litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788215000954
EAN 9788215000954
Språk Bokmål
Sider 177
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket