Ingen lesetilstand
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»? Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Derfor blir det stadig viktigere å forstå sosiale medier. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap, journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi og brukervennlighet i Netlife Research. Sosiale medier er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2015
Format Heftet
ISBN13 9788245018066
EAN 9788245018066
Språk Bokmål
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
En god bok med betraktninger og analyse av sosiale medier.
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket