Frosset øyeblikk

av (forfatter) og Børge Lund (oversetter).

Bokforl. 2011 Innbundet

Naboene Åke og Seja finner en massakrert mannskropp ved et gammelt bilverksted. For Seja vekker dette funnet ubehagelige minner. Nok et lik blir funnet drept, og flere politidistrikt samarbeider om saken. Når etterforsker Christian Tell og teamet hans tror de har funnet gjerningsmannen, skjer et nytt drap.

På høyde med Henning Mankell og Steig Larsson. Dette er en fantastisk debut. THE SUNDAY TIMES . JOAN SMITH En god psykologisk kriminalroman som vil appellere til fans av Wallander og Stieg Larsson. CHOICE

Forlag Bokforl.

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Sverige

Hadde høye forventninger til denne, det hentyder på smussomslaget at forfatteren kan sammenlignes med Henning Mankell og Stieg Larsson.....nei det var etter min mening en sterk overdrivelse. Kjedet meg til tider, alt for lang, 548 sider, da må det være mer å komme med enn Ceder presterer her. Dette var for meg skuffende og veldig midt på treet, en svak treer....

Jeg tør ikke snu meg. Jeg er så redd for å møte angeren din.

ØNSKER Å LESE ! ! ! Lista er stort sett et resultat av hva jeg finner her inne på bokelskere! Det er bøker jeg ikke har, og som jeg stort sett ikke finner på biblioteket her.

• "Tidevannets hevn - en roman" av Elizabeth Haynes
  • "Smuss" av Katarina Wennstam