Turbok for Trondheim og omegn

av (forfatter) og Bjørnar S. Pedersen (forfatter).

Turbokforl. 2012 Heftet

Turbok for Trondheim og Omland presenter de fineste fotturene i området. Bilder, av veikryss, parkeringsplasser og hvert stidele, er en sentral del av boka. Med det finner en parkeringsplassen, turstarten og ruten til toppen - uten å kjøre feil, uten å gå feil. Boka inneholder kart og omtrent 500 bilder. I tillegg til de lokale turene har vi med et utvalg helgeturer fra Trollheimen. Boka kommer med et lite hefte. Her er selve rutebeskrivelsen kopiert inn. Da kan en legge boka igjen i bilen, og ta heftet med på fjellet. Dette er den syvende boken fra Turbokforlaget. Tidligere turbøker (for Molde, Ålesund, Kristiansund og for Sydenferien)har høstet meget gode kritikker. De har gått i opplag på mellom 5000 og 12000. Se også www.turbok.no

Forlag Turbokforl.

Omtalt sted Trøndelag

Turene er litt anderledes presentert i denne boken, med mye bilder, selv opplever jeg ikke at bildebeskrivelsene gjør så mye fra eller til - vi har funnet frem de fleste plassene i Trondheim uten hverken kart eller kompass. Det som er bra for meg med denne boken er at det er en god del steder hvor jeg ikke har vært, så det er nye muligheter.