Sy klær til kidsa

Gyldendal 2013 Spiral

Leken sybok fra Norges mest fargerike motedesigner!

Finn frem symaskinen - her er syboken du har ventet på! Fam Irvoll presenterer sine mest populære modeller i Sy klær til kidsa, hvor alle plaggene kommer i størrelse 2-10 år. Her får du oppskrifter på bl.a. hårbøyler, kjoler og skjørt og unisexplagg som trøyer, bukser og gensere. Design og utforming bærer umiskjennelig preg av Irvolls estetikk, og boken er gjennomillustrert av forfatteren. Mønsterark er selvfølgelig inkludert.

Utgivelsesår 2013

Format Spiral

ISBN13 9788205421530

EAN 9788205421530

Nei, nei, nei. Dette var ikke boken for meg. Noe var min egen feil, klærne er opp til 10 år i størrelse, så det er bare yngste jeg kan sy til, men dette sto klart og tydelig i omtalen. Men resten var heller ikke min tekopp. For meg blir det rett og slett en uheldig mix fordi: Mønstrene er veldig enkle, men forklaringene er ikke spesielt gode. Jeg tenker at hvis dette skal være en nybegynnerbok burde forklaringene ha vært mye mer utfyllende og bedre illustrert, og hvis det skal være en bok for de som kan lese forklaringene burde det ha vært mye mer spennende detaljer på klænre. Noe er selvfølgelig også personlig smak. Jeg likte ikke utseende på boka, ikke bildene, ikke layouten og ikke stylingen - men alt dette hadde jeg oversett hvis jeg hadde syntes at mønstrene var spennende.