Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om hva som ligger i begrepet literacy, og om hvordan målene i læreplanen Kunnskapsløftet kan nås. Forfatteren tar for seg literacy-begrepet og viser på grunnlag av klasseromsforskning hvordan elevers læringsproblemer kan arte seg. Den diskuterer ulike sider ved litteratur og film som i et literacy-perspektiv bør tematiseres i undervisningen, og tar også for seg litteraturen fra fortiden. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215015071
EAN 9788215015071
Språk Bokmål
Sider 255
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket