Den hemmelige veien

av (forfatter) og Gudrun Nordmo (gjendikter).

Emilia 2011 Heftet

Forfatteren forklarer hvordan du mediterer og viser hvordan en regelmessig meditasjonspraksis kan forandre ditt liv. Han forteller også om de erfaringene han selv har gjort gjennom meditasjon.

«Vår kostelige skatt, det virkelige selvet, er gjemt inne i oss, men kan bare hentes ut når bevisstheten er i ro.» Paul Brunton var en av de viktigste utforskere av Østens åndelige tradisjoner i det tyvende århundre. Han foretok omfattende reiser, og møtte guruer og lærere som opplyste hans liv. Ved å formidle visdommen fra disse hellige menn i mange bøker, har han fått mye av æren for å ha innført meditasjon og yoga i Vesten. Brunton forklarer lettfattelig hvordan du mediterer, og hvordan meditasjon kan hjelpe deg til å oppleve ny frihet og dyp indre fred. Dette klassiske verket .utkommet i mange opplag . er en spesiell veileder inn i din indre verden, skrevet av en uvanlig innsiktsfull mann.

Forlag Emilia

ISBN13 9788274191372

EAN 9788274191372

Flere lyst til å lese bøker.

• "Sult - i original tekstversjon fra 1890" av Knut Hamsun