Et fint oppslagsverk, men ikke inngående på noe område. Den gir en smakebit, men jeg føler ikke at jeg har noen oversikt over de ulike temaene etter jeg er ferdig med et kapittel.. Det er vel heller ikke meningen... Liker boken som en rettesnor. Synes det kunne vært mer om individuell opplæringsplan i og med at det er det de fleste lærer jobber etter da de har elever med spesielle behov. Jeg tror majoriteten av dem som kjøper denne boken kjenner til formalitetene, men kunne tenkt seg en drøfting av praksis og etikk rundt dette. Men dt er nå bare meg..

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

AvaKaramasov11PiippokattaMaikenFlyvebladAnne Berit GrønbechTine SundalLesevimsaNorahIvar SandLeseaaseFindusEllen E. MartolIngrid HilmerTrude JensenEgil StangelandFrode TangenHarald KRottulfNeraIngunn SHeidiJarmo LarsenMalinn HjortlandBenteKirsten LundBerit RDemeterKnut HauglandKristina Jernstrøm LyseboIreneleserCecilieMads Leonard HolvikBjørg Marit TinholtAstrid Terese Bjorland SkjeggerudLinda RastenTheaTom-Erik FallaHanne Kvernmo RyeNina M. Haugan Finnson