Vindens hvisking

av (forfatter) og Ann-Magritt Sævold (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Statsadvokat Brie Sheridan reiser til den lille byen Virgin River for å hvile seg etter en tøff tid. Ikke nok med at Bries mann forlot henne - for hennes beste venninne - hun har også vært utsatt for et brutalt overfall. Nå vil hun bare ha fred og ro og være sammen med broren Jack og hans familie. Men møtet med brorens bestevenn, eks-politimannen Mike Valenzuela, snur opp ned på de planene. Han er rett og slett en fristelse hun ikke klarer å motstå.

Mike har to skilsmisser bak seg og en lang liste med dumpede ekser. Nå vil han slå seg til ro og finne noen å dele resten av livet med, og da han treffer Brie, faller alle biter på plass. Men skal han vinne hennes hjerte, må han gå forsiktig frem, for ikke å snakke om den utfordringen det blir å overbevise hennes bror om at hans dager som levemann er over. Men snart får alle noe annet å tenke på. Byens jordmord Mel blir oppsøkt av flere unge kvinner som er blitt neddopet og voldtatt, og hun henvender seg til Brie og Mike for å få hjelp. Kan de, med sine ekspertkunnskaper, finne den skyldige før flere kvinner blir antastet?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Silk Virgin river (3)

Genre Romantikk

Omtalt sted California