Verdens beste golfbaner

av (forfatter), Chris Whales (medforfatter), Duncan Cruickshank (medforfatter) og Thilo Reinhard (gjendikter).

Hegnar media 2003 Innbundet

Forfatteren presenterer 55 av verdens mest minneverdige golfbaner. banene er delt inn i linksbaner, parkbaner og andre typer baner. Hver bane er ledsaget av fotografier en illustrert layout og kommentarer som fremhever banens spesielle egenskaper.

Golf er i ferd med å bli en nasjonalsport i Norge (den tredje største idretten i Norge) og golfbaner dukker opp over alt.

I Verdens beste golfbaner presenterer den verdenskjente golfspilleren Gary Player . med ni Majors-titler blant sine mange betydelige prestasjoner . noen av sine personlige favoritter. Hver golfbane har blitt valgt ut med tanke på spesielle egenskaper som bidrar til dens særegne karakter . det være seg historikk og tradisjon, spilleegenskaper, fortreffelig design, eller simpelthen omgivelsenes skjønnhet og harmoni.

De 55 golfbaner som presenteres i denne boken er Gary Players personlige utvalg av verdens mest minneverdige golfbaner. Banene er delt inn i linksbaner, parkbaner og andre typer baner . som omfatter baner ved havet, i den sørafrikanske villmarken, i fjellene og i ørkenen . og hver golfbane er ledsaget av inspirerende fotografier, en illustrert layout og en kommentar fra Gary Player som fremhever banens spesielle egenskaper.

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2003