Ved første øyekast ; Kjærlighetens gnist

av (forfatter) og Melanie Milburne (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Ved første øyekast

I samme sekund som den nye legen Ed Shackleton kommer inn på sykehuset, vet Annie Brooks at han vil føre med seg problemer. Ikke for at han ikke kan jobben sin &ndash

tvert imot &ndash

han er svært dyktig. Men han er den absolutt flotteste mannen hun har sett!

Ed bærer på en tung hemmelighet, og derfor unngår han seriøse forhold og alle tanker på egen familie. Han kan unne seg en harmløs flørt, men mer enn det blir det aldri. Men da den vakre Annie kommer inn i livet hans, endrer alt seg. Ed oppdager til sin store forundring at han ikke kan få nok av den livlige kvinnen. Kanskje er det sant at kjærligheten overvinner alt!

Kjærlighetens gnist

Mollys nye sjef Lucas er mildt sagt en utfordring: han er tankefull, krevende - og altfor tiltrekkende. Dessuten er han en levende påminnelse om det verste som har skjedd i Mollys liv. Så hvorfor er det slik at hennes hjerte slår et ekstra slag så fort Lucas er i nærheten?

Det tar ikke lang tid før de, til tross for alle odds, trekkes med av lidenskapens bølger. De innleder et forhold som er like forbudt som det er fantastisk. Men er gnisten mellom dem sterk nok til å vare livet ut?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015