Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren har skrevet en bok om transformering av en tradisjonell produktbedrift til en moderne brand-orientert bedrift. Han mener at i fremtiden er det brandet som driver selskapet, og denne boken er ment å vise toppledere hvordan de kan oppnå suksess i den nye verdensøkonomien.
Omtale fra forlaget
Forfatteren har skrevet en bok om transformering av en tradisjonell produktbedrift til en moderne brand-orientert bedrift. Han mener at i fremtiden er det brandet som driver selskapet, og denne boken er ment å vise toppledere hvordan de kan oppnå suksess i den nye verdensøkonomien.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2002
Format Innbundet
ISBN13 9788271460884
EAN 9788271460884
Språk Bokmål
Sider 380
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket